Watch your courtesy its top formatic?

Sista dagen och den började riktigt trevligt när min kära vän Lea
bjöd mig på en baguettefrukost som jag för övrigt vart sugen på i typ en månad, minst.

Filten lades ut i slow motion på stranden i mölnesjön, måste för övrigt säga att Rannebergen e bland
de finaste ställena som finns på sommaren.

Sen blev det baguetter med massa olika pålägg och juice,
fick också mumsiga kakor och kaffe till efterrätt, fast dom åt våra nya vänner
Hairy Harry och Scary Mary upp tillsammans med ett 30-tal andra fåglar.

Vi blev alltså attackerade av alla möjliga djur idag, och jag drog fram grottmänniskan
i mig och skulle jaga bort dom men det funkade inte så vi blev vänner istället.

Tack snälla L för frukosten och det sköna hänget, kommer sakna det asmycket (L)
Måste säga att ligga på rygg och klura ut former på molnen är jävligt underskattat.. :)




















Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0