Sugar rush

Vill börja med att tacka min kära vän L för hennes extrema
gottätande som smittat av sig på hela gruppen
vilket orsakade gårdagens
sockerätande som ledde till dagens sockerbakfylla.

Blir upphämtad, P blir också upphämtad.
Ivägkörd till Kortedala för att tjuva ett par nycklar( av en polis kan jag även tillägga:) )
Och sen till en öde lägenhet mitt i ingenstans för lite avkoppling, MEN
innan allt detta så svänger L&P in till en godisaffär och kommer ut
2kg godis, marabou och några läsk senare.
INGEN äter utom mig, bra.

Efter ett par timmars kortspelande och tuggande är det dags att bege sig hemåt.
Vill vi det? NEJ för jag har fucking socker upp till öronen.
Fucking shit, sitter i bilen utanför mig kanske nån timma så bestämmer vi oss för att åka och köpa cola(?)
BRA IDÉ, vi står i kö i vad som känns som 3 tim vid stigs.
Observera att klockan är typ över 1.
Sen åker vi tillbaka och nu börjar avisarna slå in och sockret slutar verka (vi köpte cola light)
Båda gäspar livet ur sig, kommer hem rådäckar och vaknar 4 timmar senare för att
vara sockerbakis med huvudvärk och trött kropp.
WTH, fuck alkohol det här var fan det värsta jag vart med om.
 
Nu blir det socker avväjning i 2 veckor(yeah right)
Hoppas ni palla läsa för det känns som om jag skriver som en galning.
PALLLAA, godnatt nu behöver jag däcka.

Jävla L.. (L)




Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0