Hon har tappat det totalt

God fucking morgon banditer över hela världen
synd för er om ni inte kan svenska. Jidder,

Har haft den fetaste fotbollshelgen nånsin, träffat de softaste människorna
och fått lite sol.

I söndags fick jag äntligen se Valdes som gick loss på bussen och ravea för hela
Spanien tillsammans, och lilla söta Messi som jag fick ögonkontakt med och en
vinking
måste jag skryta om till ALLA. Sååå nu vet ni.

Igår var första jobbdagen, måste säga att jag verkligen diggar mitt kontor och mina
kollegor, mysig stämning. Sen var det inte mycket mer än att
vi körde en tjejkväll med vin och
massa dansande på BLVD som hade
asbra musik.

Hoppas ni haft en trevlig helg!






















    









Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0