Flower Power

Vilken dag, har vart och fixat alla jävla papper och försäkrings skit man behöver
ha gjort och sen tillbaka till kontoret för första utbildning.

Superfräscha kontor och folket e tvärnice så jag e asnöjd,
men dagens bästa bedrift är nog min nya superlägenhet.

Asbillig och helt central, delar jag snart med riktigt sköna människor. Plus att jag även
fick in ett rum åt min vän M som kommer snart. High five mao mao!

Är tvärlycklig, nu dricker jag kaffe med min österrikiska rumskompis
sen ska ta mig en dusch nu och sen blir det över till tjejerna i
Barceloneta för lite whiskey och utgång!
Bilderna för det får ni imorn



Bästa apelsinjuicen nånsin




Hejdå balkongis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0