Det börjar dra ihop saj änna.

Och jag är så jävla förväntansfull, har spenderat de senaste dagarna med att fixa och trixa.
Det har aldrig känts lika okey att vara arbetslös som det gjort denna senaste vecka haha.

Ska bli kul att få träffa alla nya människor också, hittills har dom vart jätte trevliga :)

Nääe men idag har vi fler ärenden att sköta inför stora dagen. 
Jobbigt kul kan man väl kalla det.

Blir kanske ett ärende hela vägen till Trollhättan med D,
annars ska jag ha min efterlängtade biokväll med ms Fendi.
Paul is fucking waiting man! Shirtless too. FM..

Jaajaa, kyckling och potatissallad till Lost nu iaf.
Sista säsongen sen vet jag inte vad jag ska göra.. Helvete.


but its all good!

Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0