Barcelona.

Det här är min stad, det tog en jävla tid att komma hit bara men nu e jag här.

Har iallafall haft en tvärsoft dag, började med en frukost i parken
och sen utforska vi staden lite. Stranden ligger väldigt lägligt här intill och blev lite svartsjuk
på folk som åker inlines så ska nog inskaffa mig ett par.

Hittade till jobbet och sen blev de hem och duscha innan en egengjord tapas
i parken. Naam nam..

Massor med häng idag, har fan svullna fötter så mycket vi gått
men nu känner jag till staden lite bättre och det ska bli en intressant tid här :)

Saknar er alla därhemma och längtar tills vi ses igen,
och klaart jag bjuder på några bilder!

Utsikt från Jennies balkong




Sangria e fett najs























asfräscht och asgott..




eeee tjo bill giffta el är








asså duvor älskar mig haha (Lea)





Pallar inte mer, imorn är första jobbdagen på några år så nu e de dags att sova,

Godnatt BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0