Virus

I min kroppp, jävla skit.
Jag har sovit halva dagen, ni vet när näsan e täppt och man andas med munnen så vaknar man av att man är så torr i käften att man kvävs, och huvet dunkar och näsan rinner som en öppen kran,
mår jag.

Är det nån som kan några superkurer typ som Chaimas äckliga..: Varm mjölk med massa vitlök?
WTF chomo, jag hade inte ens gjort den där kuren om jag bodde där Dracula terrorisera folk.

Jag fråga min syster vart Dracula bodde och fick till svar : Ja vene typ BLÅKULLA?!
Dagens skratt, tack S.

Jag är extremt sugen på Nudlar med wokgrönsaker och kyckling så blir det till middag, sen ska
iväg till Konch och ladda upp för Modern Family med snygga Sofia Vergara och Big brother.. Jag hatar BB men får inte nog.


                         



Peace BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0