Mr. Sandman won't show up tonight

Känns som om jag skrivit 20 inlägg idag men det har vart roligare än jag trodde att ha en blogg.

Har laddat upp med m&ms och cookies för att "bota" min influensa och massa avsnitt av LOST.
Det här med serier förresten, jag har aldrig riktigt vart ett stort fan men när filmer började svika så
sökte jag mig till serierna och jag har hittat många guldklimpar på vägen. Man blir besatt.

En av de tyngsta jag kollar på är Sopranos, sen fanns en som hette Flashforward.. Jag kollade 24 entimmars
avsnitt på ca 2-3 dagar, synd att det bara fanns en säsong men helt värd att ladda ner.

Är ni också beroende av nån serie?



Hoppas ni sover bättre än mig, goodnight Bandits


Kommentarer
Postat av: Darth Kathy Grint

"Chuck" för mej!

Seriöst, om man inte har en svag punkt för Zachary Levi, uppsök hjärtdoktor.

2011-04-09 @ 03:43:29
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0