London Town

Oh my, ni som säger att London är världens tråkigaste stad har nog inte vart i många städer va.
Jag hade skitkul och det hade nog miss Fendi också, PRIMARK min nya kära vän jag ska inte ens börja prata om dig.
Iallafall anledningen till London resan var en audition som var skitjobbig men askul (X-FACTOR), dom som känner mig vet att musik och film är min passion så jag älskar att hålla på med allt som har med nöjesbranchen att göra så en jobbig resa till Birmingham (skitställe, men vandrarhemmet var asgulligt) från Göteborg spelar inte så mycket roll. Och det mesta var billigare än jag trodde, får bli en återresa om nån månad igen hoppas jag.
Åk dit ner i två dagar med en helt tom väska och ladda upp den där så garanterar jag en hel månads lycka iallafall. Lycka till Tone med vän ;)


Och du den där mannen I KFC, med dom kisande blåa ögonen,
det mörka håret och dina nästan 2 meter du var i världsklass alltså. Jag borde tatt en smygbild.



















Vårt urgulliga vandrarhem







5000 drömmare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0