Det blir vad man gör det till

Já hälleå, förlåt för att jag vart så dålig på att skriva men datorn min
har vart sönder eller är fortfarande och jag gillar inte att skriva inlägg utan bilder
så därför sköt jag upp på det tills jag insåg att systrarnas dator också hade minneskorts grej haha.

Anyways, livet rullar på som vanligt härnere, har fortfarande finbesök av mina goa syskon
och vi njuter av stranden varje dag så brännan sitter som den skall.

Underbara dagar upplevs tillsammans med både gamla och nya vänner jag är
väldigt glad över jag träffat, mycket god mat, solterapi och fester för alla smaker.

Mest nöjd är jag med mig själv som lyckats komma i balans och mer därtill som
börjar stämma i livet, det enda som saknas är mina kära därhemma.
Älskar er fett mkt
Och en fet hälsning till Minkis, jag är jättestolt över dig och saknar dig massor!

Nu blir det bilder

Liten promenad runt berget Montjuic med Ellen och sambosarna


















Bästa och billigaste lunchen i världen


Efterrätt :)


















Så kan det gå om inte haspen e på












































aj aj aj que calor hahaha

på fredag då jäävlar... skriver mer om det sen!

Peace, love & understanding BANDITS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0