Searching

Jag veet att jag är dålig på att uppdatera men det hade ni också
vart om ni bodde här, men idag är en ledig och dessutom regnig dag så
istället har jag fått lite städande gjort och ska nu dela på tårtan med mina sambosar.

Hade en jättetrevlig dag och kväll igår, direkt när man kommer ut från
svängdörrarna på jobbet sitter Evangelos med en stor flaska Bacardi och cola
och bjöd på groggar haha så jaa.. jag vaknade lagom bakis idag,
vill fan åka till ikea och äta svensk mat (ja, jag saknar det redan).

Ikväll ska Tobbe bli firad också så vet inte riktigt vad som händer än,
men vill ut och äta lite tapas och paella som jag inte hunnit göra än och
vill till Shotbaren som ligger här nånstans och smaka på nåt ovanligt gott.
20 kr shotten e gratis (nästan).

Nu ska ni få lite bilder från igår, och vet att jag lovat en massa videos så det
får ni kanske nästa inlägg haha.


Fina tårtan jag fick av mina kära kollegor!























Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0