I'm on the edge of glory

Godkväll kära banditer och resten,
har haft en supervecka med alla sköna människor här,
har faktiskt tillomed hunnit vara på IKEA och ätit köttbullar.

Och jo jag har vart här tillräckligt länge för att sakna det,
har haft en bra vecka på jobbet också och sista två dagarna var vi lediga.
Eftersom vädret inte vart så bra så har vi mest festat bort kvällarna
och sovit och ätit gott på dagarna så stranden får bli nästa vecka :)

Vi har haft 3 födelsedagar denna veckan och ikväll är det Jennifers tur,
så det blir en hemmafest (tror jag) och avslutningsvis blir det äntligen OS-poolen,
som ligger uppe på berget montjuic där man har utsikt över hela Barthelåna hihi.

Nu sitter jag och Ellen hos mig och väntar på tjejerna,
och hennes bartenderskills har verkligen kommit till bra användning för nu ska vi dricka gottttt.

Lite bilder från veckan
































Det smakade mycket bättre än det ser ut haha,
nu ska ellen och jag pumpa musik!

Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0