Varfööör

Jag ska inte vara negativ men om det är nånting som är jobbigt hos mig så är det mitt uppskjutande,
alltså (nästan) varenda gång jag har något att göra så blir min hjärna tvärsnabb och tänker ut hur långt tid jag har på mig innan jag måste göra det..
Sen väntar jag in dessa dagar eller timmar eller vad det är med ångest tills sista timman kommer,
sen gör jag skiten och efteråt var det aldrig så farligt som jag trodde.

Jag är på ruta 1 nu.


Upp och äta lite frukost och försöka ta tag i saker och ting.

Slänger in en bild på min älskling, han får minsann saker gjort.




Peace out BANDITS
 


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vilken är din favoritfilm? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-06 @ 12:55:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0