Take some time to smell the roses

Goddag kära banditer, har haft en skön morgon med gym och lite diverse behandingar.
Finns nog inget skönare än att komma hem och det finns en awesome lunch tack vare ens kära mamma.

Lasagne mmm






Har mycket skit att göra idag, till den gränsen att man blir irriterad på minsta sak som kommer i vägen för en (skrek på min soffa förut?) ta mitt råd och ta aldrig någonting på avbetalning,
hur smart du än tror att du är och räknat ut det så blir du alltid blåst. Okey? Bra.

Och jag som älskar nålar har blodprov idag. Wihuuw.

Iallafall så heter inte bloggen pessimist bloggen nej, utan jag tänkte faktiskt vara väldigt positiv idag fastän solen inte skiner och min data hacka ihjäl sig så jag var tvungen att starta om 3 gånger.

Titeln till inlägget är simpelt men är det nån som brukar göra det? Nej oftast inte, för man tycker man ser ut som en idiot om man stannar mitt framför bussen för att lukta på några blommor fyllda med bin, fuck it, GÖR DET.

Vi människor har väldigt lätt för oss att ta saker och ting för givet, jag minns en blond tjej, från det där programmet om modeller som ger alla tjejer anorexia, som höll på att förlora synen och hon sa att det hon saknade mest var att kunna se stjärnorna.

Så vi som har bra syn, en stark hälsa och alla sinnen i behåll, vi som borde peka fuck you åt dom på bussen medans dom stirrar och man luktar på blommorna, varför uppskattar vi inte?

Jag vet att man lätt glömmer av sånt här och man tjafsar med sina nära,
men ta hand om varandra för man vet aldrig när man kan förlora folk.

Livet är för kort för att hata


Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0