Lady Lajv

Varför är Lady Gaga så jobbig nuförtiden? Missförstå mig inte jag gillar hennes ideér (ibland) och så men hon kan vara riktigt lajvig ibland om inte nån sätter stopp för henne.

Ta bilden till hennes senaste album, som förresten kommer ut i maj och kommer plåga oss minst ett år,
för när man är lika stor som Lady Gaga så spelar det ingen roll vad för dålig musik du spelar,
allting blir hits.

Whattafuck?? Motorcykel..va?

BUUUUUU..

Trött på att hon alltid tror att hon är så jävla fashion och art,
och så fort nån annan sätter på sig minsta lilla konstiga klädsel så
OMG dom härmar Lady Gäg,
pleaaaase som killversionen av mig sa;
Lady Gaga uppfann inte WEIRD.

Fan kan hon komma över sig själv eller?

Eller kan ni skärpa till er, och sluta fucking säga att Lady Gaga fyller tomrummet
efter vår kära Michael Jackson.
EN SAK riktigt klart för er, INGEN och jag menar INGEN varken nu eller i framtiden
kommer fylla tomrummet efter honom. Capisce? Bra.

Kung


Ha en feting kväll så länge iallafall :)

Peace out BANDITS


Kommentarer
Postat av: Darth Kathy Grint

TACK.



Jag har inget emot henne så mycket, men hypen förstör liksom.

Och den som säger att någon anna popartist är bättre än Michael, hoppa genast från en bro.



Seriöst, om du som läser tycker att Michael kan/har blivit överträffad, stäng av din lilla dator och fundera över ditt liv.



Bra blogg för övrigt.

2011-04-17 @ 01:03:10
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0