Lååång-fredag

Jag har vart ute heela dagen sen ca kl 10 och det känns som om jag inte gjort nånting alls,
är svintrött också men vem fan vill sitta hemma och inte göra något en fredagskväll?

Får väl ringa runt och kolla vad som händer.
Men vad är grejen med att man alltid måste göra något?
Vad handlar paniken om, är det fel att sitta inne en fredagskväll om man är 20 bast?

För att jag tycker det är rätt skönt.. Fastän jag kan få panik ibland och
tänker att jag aldrig kommer bli yngre och måste ta för mig av mitt liv medans jag kan men ändå.

Fast innesittar kvällar kanske mer är till för par? Singlar som mig borde kanske
 vara ute oftare, inte för att det finns så mycket värt att ragga på i göteborg. Sorry but true.

Hursomhelst nu ska jag äta mammas goda pastasallad och kolla ett avsnitt av Lost,
FASTÄN det är fredagkväll :)


Focused


Peace out BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0