It's Kingsley Bit*h

Har haft ännu en underbar dag, en ny leksak blev inköpt och mina vänner var lika glada som mig.

Har massa grejer att göra som jag inte tar tag i men imorn då jävlar,
blir en inspelning hos R som skulle vart klar för längesen,
lillsyrran fyller år och vi kör en grillfest.

Men nuu måste ni kolla på Kingsley, jag brukar aldrig gilla klipp på youtube när man måste
sitta och lyssna på folks jobbiga åsikter men den här killen e faktiskt intressant.
Eller iallafall rolig, funderar på att själv kanske börja videoblogga.
Tja tja-bloggen stil? Nejdå, jag lovar.

Fett skön 





Några Kingsley klipp till, sen blir de Lost så jag somnar in gott.

Goodnatt BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0