I'm a Belieber

Vilket skönt jävla väder, jag har lust att va ute hela dagen.
Men jag pallar inte. Kommer nog få ta mig i kragen lite senare och gå ut för lite solterapi,
men nu ska jag vila järnet.

Skulle även vilja passa på och beskriva hur mycket jag diggar Justin Bieber,
allt hat man hör när det kommer till honom tycker jag är löjlig. Att folk ens kan tycka illa om grabben.
Han har nog en av de djupaste rösterna för att vara så ung, sen så kommer vi ju självklart få följa med honom på hans resa när han finslipar sina talanger. Glöm inte kolla in Never say never dokumentären,
har hört att den ska vara riktigt bra.


Såg en sjuk video på tre killar som skulle klä ut sig till Justin Bieber och två livvakter i Madrid när han var där nyligen.. Vilket kaos det blev, killarna blev klämda och sletna i av folkmassan (skrikande tjejer).
Inte nog med det dom snodde allt FakeBiebern hade på sig också.
Kolla in videon


Peace out BANDITS







Kommentarer
Postat av: Darth Kathy Grint

Jag har inget emot Justin personlige, fast jag är så trött på all hype omkring honom, dessutom så är låtarna inte så bra. (Kan ju bero också att jag är insnöad på indie-musik)

2011-04-11 @ 03:23:53
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0