Hemma hos chomoloco

Efter att ha stirrat ihjäl mig på hur många Lost avsnitt som helst, kom C och drog upp mig.
Vi bestämde oss för att ha en ta-hand-om-dig-själv-dag,
så vi åkte och handla lite och nu håller hon på att dammsuga.

Sen lagar frugan min middag åt mig och sen ska vi busa,
ni borde passa er för oss två ikväll.

Jag kommer skriva ner lite tips senare som ni kan använda när ni vill exfoliera
både kropp och ansikte
och kanske lite olika produkter som ni kan använda
för hår -och hud.

Alltså crazy cat lady C, jag har aldrig vart nåt jävla fan av katter och nu står två stycken på mina händer när ja skriver,
tror jag har en f*cking hårboll i halsen.
 Hennes största katt slickar sig i nedre regionerna efter ett toalettbesök och sen vill hon kela,
 my ass.

Glöm inte kolla in bloggen lite senare, det blir finfina bilder.
Jag kör igång och värmer vaxet nu, vi hörs sen.




Peace out BANDITS


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

2011-04-06 @ 18:10:18
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: nicolealright

Var gärna med och tävla i Dagens blogg, jag utser en vinnare ikväll ♥



Fin blogg !♥

2011-04-06 @ 18:54:01
URL: http://nicolealright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0