Have a piece of my mind

Jag stör mig på dumma brudar som gör allt som krävs för uppmärksamhet,
OCH inte kan ta om vissa tjejer bara hamnar i rampljuset, om du inte är född med det så too bad girl.
Sluta fiska kommentarer, om nån känner för att ge dig en komplimang så GÖR DOM DET OKEY?
Hur kan man sova om nätterna, herregud.

Och alla dessa idioter som kallar sig vänner och klappar dig på ryggen bara för att hitta en mjuk plats att hugga dig på.
Jag är trött på allt som har med mitt gamla liv att göra, alla ni som tycker att jag har förändrats och inte tycker om det kan äta skit. Jag mår bra.
 
Jag har gjort val som har lett mig både på bättre och sämre vägar men jag ångrar ingenting.
För att till skillnad ifrån er så har jag lärt mig nåt.

Alla ni som fanns i mitt liv och inte är längre, Good Riddance. Jag tror på att folk kommer in i ens liv av en anledning, för att lära en nånting, och vissa människor försvinner. Jag har lärt mig acceptera. Har du?
Och ni som kom tillbaka, I love you :)

Fuck you om du inte gillar vad jag gör, har på mig eller vilka jag umgås med.
Mitt liv, mina regler.
Det är fult att peka finger.

Skaffa nåt att göra på dagarna alla ni som inte har bättre saker för er i livet än att snacka om andra i brist på lycka och självkänsla,
det finns psykologer i hela landet, jag kan lova att soc pröjsar om det behövs.
 Så fuck you pyss o kjam


Älskar alla mina vänner och min familj, jag uppfyller mina drömmar för er. Ni förtjänar det.



 Puss på mina BANDITS


Kommentarer
Postat av: Jwan lilleeng

bra skrivet... :D

2011-04-07 @ 23:11:17
Postat av: Jwan lilleeng

bra skrivet.. :D

2011-04-07 @ 23:12:11
Postat av: LAACY

håller med ovanstående, i liike very much

2011-04-16 @ 10:51:59
URL: http://laacy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0