Finally friday

Äntligen, även om jag e sjuk så ska jag fan göra nåt ikväll.
Får ångest av att låta helgen glida förbi utan att ha gjort nåt.

Värsta natten i mitt liv (om man inte räknar med min och ms Fendis natt på flygplatsen) jag kunde inte sova nåt
och vakna upp värre än nånsin idag. Orkar inte ens klaga mer.

Ville bara säga att Adele är ett geni, jag hade inte hört mycket med henne innan men när jag hörde Rolling in the deep så fångade hon mig verkligen. Vilken röst och den här tjejen e alltså ingen såndär pinnsmal bimbo
som bara ser bra ut och tror det räcker.
Det är KVALITET min vän, checka in henne på spotify.

Nu blire ännu mer sängliggande och Lost. Great.



Puss BANDITS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0