Excuse moii

Hej alla mina banditer, förlåt att jag inte uppdaterat så ofta på sistone men har haft några jobbiga dagar.
Men tack vare mina kära vänner så börjar jag stabilisera mig igen,
 sitter hemma med ms Fendi och knaprar på lite m&ms samtidigt som vi kollar på
Chelsea Handlers talk-show, hon e skitrolig.

Vill även ba säga att Kim Kardashian e fett snygg, har googlat henne halva dagen
och slänger in en bild också!


Nu när sorgen lagt sig lite så har jag stora planer själv och med ms Fendi. 
Jag har även tänkt på att låta er följa med på dom och göra om bloggen till en
"följ mig på min resa mot..." blogg eller vad tycker ni?

Nu ska jag fortsätta kolla lite intervjuer och diskutera med min kära.

Peace out BANDITS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0