Eminem

Jag har länge tänkt på att dedikera ett inlägg till mannen i mitt liv och kände att det var dags nu.
Detta inlägg är också dedikerat till alla som fått för sig att det finns nån rappare därute bättre än EMINEM..
Jag säger som Biggie, get a grip motherfucker!

Får fjärilar i magen varje gång jag ser en bild eller video på honom, ja jag är besatt so what?
Min man har allt, han är smart, uppfinningsrik och snygg!.. mmmmm

Jag är nog mest tänd på hans hjärna, önskar jag kunde spetsa in ett sugrör och suga upp den,
och rama in hans ögon..

Iallafall, jag hatar det faktum att han gjorde musik med Rihanna för jag avskyr henne, men han var tvungen att nå ut till en större publik och få en riktigt comeback eftersom Relapse inte gick så bra som den borde gått,
och tydligen gillar folk den kossan.

Men jag vill bara passa på och göra så mycket reklam för honom som jag kan, och Yelawolf och hela Slaughterhouse gänget.

Gissa om vi ska gifta oss, M&M 4-life.


Han rappar om hur mycket han tänker på mig.
 

 Om jag ska börja lägga upp bilder från hans album, (JA JAG HAR ETT ALBUM ÄN SEN), så kommer det aldrig ta slut så jag stoppar här..

Finns det nån artist DU är besatt av?

Peace out BANDITS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0