Don't hate me 'cause I'm beautiful

Jag är inte skyldig någon nånting, så om du har problem med din kille så ta det med honom.
Det är trots allt han som håller på, och inte tvärtom.

Jag har stora problem med tjejer som tar ut skiten på andra tjejer, HAN är din kille inte jag.
Om du har en kille som får dig att tvivla på din självkänsla och som får dig att känna dig osäker bland andra tjejer så kaaanske, bara kanske du har fel kille?

Sluta bete dig som en jävla psykopat och get a grip motherf*cker

Bara så du vet
Din svartsjuka är en komplimang.



So fuck you, but have a nice day


Peace out BANDITS



Kommentarer
Postat av: your love

uufft, skojar du eller. helt fucking tröga. ring mig älskling



2011-04-04 @ 13:10:16
URL: http://makmak.blogg.se/
Postat av: Becca

allt bra med dej såhär i början på veckan?? :D

2011-04-04 @ 15:45:15
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0