Chin up, always.

Jag gick om kring och önskade att jag aldrig träffat dig,
tills jag insåg att det var bland det bästa som kunnat hända mig.

Vad du än sa och gjorde mot mig är förlåtet, aldrig glömt, men förlåtet.
För jag vill inte ens att du ska ha mig på ditt samvete,
jag vill att du ska glömma allt som har med mig att göra.

Du ska inte tro att jag inte förstår dig för det gör jag.
Bättre än någon annan och jag är den enda som kommer göra det.
Hoppas du även vet att du är en stor anledning till
de flesta bra grejer som jag åstadkommit
.


Jag vill tacka dig och alla andra på vägen för all styrka och kraft ni gett mig,
era ord gjorde mig till den jag är idag och jag kan inte vara mer stolt över mig själv.



Jag var aldrig en i mängden men tror att du insett det nu.
Så du även vet har jag inte hatat och kommer aldrig hata dig heller.

 Ta hand om varandra, visa kärlek och respekt till alla era nära och kära,
för att ord är billiga.
Ångra aldrig något, för du lär dig av allt, och det mina vänner är dyrbart :)

Peace out BANDITS


Kommentarer
Postat av: Mak

thats some real deep shit marre, haha wooork it sista

2011-05-05 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0