Blekfis

Goodmorning dears, jag behöver täcka över alla speglar jag har hemma för det ser ut som om nån ifrån andra sidan glor tillbaka. Behöver bli brun, vill bara inte förstöra huden på solarium.

Sitter fortfarande hos C som gick upp typ 7 på morgonen,
jag behöver nog också ställa om dygnet för gymmets skull. Alltid skönast att träna tidigt på morran.
Men är så trött att mina knän viker sig när jag går.

OCH mina cp-drömmar, har drömt att jag fått parkeringsböter i två nätter nu.
Och det känns så helt verkligt tills man vaknar och blir lättad.
Jävla skit om det händer.

Bilderna och tipsen jag lovade får ni vänta på tills senare :)
Ni får lite andra bilder nu.



C visar hur man äter m&ms




Mandeo



Peace out BANDITS


Kommentarer
Postat av: Darth Kathy Grint

Hahaah vackra bilder! :D

Din blogg är najs, förresten!

Och en påminnelse att min är halvdöd... (uppdaterar)



Kathy!

2011-04-09 @ 03:34:33
URL: http://iamgrintensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0